To In One :) Fredag kväll och lördag

hej hopp :)
As you know så va mia och zake över en stund i går kväll, det vart filmen Las Vegas med världens bästa skådespelerska ( enligt pepps) Cameron Diaz :), förutom film vart det massa popcorn och te:) micke somnade i soffan efter halva filmen och fick sova där resten av natten, haha ville inte väcka han ,han va så söt :)

  



LÖRDAG

I morse fick micke PartyMan vakna med frukost på sängen ( hon kröp ner där i morse när han vaknade till i soffan ) som världens bästa Pepps hade fixat :)
jag kämpade värkligen må ni tro, jag gjorde till & med små hjärtan av gurkorna på mackorna!!
Kan man ha en bättre tjej? Tror inte det
Pepps it the one and onley



Efter frukosten bar det av en svängis in till Nike i ulltuna, Jag Mia och Zacke gjorde en liten utflykt och åkte buss dit:)
Nike hade satsat när vi kom, det bjöds på bullar och kaffe och smooothie!!!

    
  

Nu i kväll blir det kanske lite grillning och så, Ita och jag skulle Partaja loss på lite Vin men får se hur det blir ! jag har inte hört nått från henne än :)

Seeeeeeeeeeeeee Ya
Pepps



Kommentarer
Postat av: Ville

Så fina bilder !!!

2009-04-18 @ 18:49:00
URL: http://www.metrobloggen.se/Ville
Postat av: Anonym

vackra pepps :D

2009-04-19 @ 13:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0