Söndag kväll

Hållåj :)

Nu är det kväller och det har varit en bra dag i dag! vi har tvättat en massa , vilket som va behövligt!
Jag har varit hos mia en sväng och myst lite i solen med mia, Zacke och Julia!
vi drack kaffe och dummade oss :)


Det blev påsk middag i dag med sill och ägg :) det va jag som bestämde, man vart lite sugen så vi åkte till coop och handlade lite! kolla på dammsugare där också och FY FAN va dyra dom va :) haha
olala när jag stod vid kassan och skulle betala fick jag syn på filmen Australia :) den vart det..

Så nu e stuff och ita(Staffan och Corita )på väg hit på film kväll, eller snarare film natt för de va en lååång film 2 timmar och 40 minuter närmare bestämt!

Här kommer lite bilder från Dagens sol mys hos mia <3
Klickbara

      
     

 Xo Xo Pepps

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

söta kort på er och lille zacke :D hihi.. Ni verkar haft en bra dag! Åh filmen australia ska vaa bra har jag hört..



kram

2009-04-13 @ 13:11:20
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0