sol Sol sol Sol Tisdag

hellu lu :)

Då vare tisdag då :) I dag har jag jobbat hela dagen , sen sju i morse faktiskt:) gud va trött jag var, är inte van att gå upp så tidigt!!! i morgon jobbar jag 12-21 så då kan man sova lite längre :)
I dag när jag jobbade var jag ute och promenerade med X , vi gick ner till båtarna i länna och det va så fint! I dag har det värkligen varit en under bardag .
I går var det en lugn dag, jag och micke lämnade tillbaka bordet som vi hade köpt på ikea och köpte ett likadant, fast på blocket  ( kostade då 300 iställetför 899)   :) jag gillar blocket !

Här kommer några bilder som jag smög tog under promenaden
Xo Xo Peppolina
 

   



Kommentarer
Postat av: Mia

Åhh lulu vad mysiga kort!! Men du, vem är X? M.L? HAHAHA!!! Kiss kiss and miss miss!!!

2009-04-14 @ 20:21:29
URL: http://mariadjurstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha AAA M L , träffade honom på min rast :) de va mysigt :) det va så länge sen sist pusss

2009-04-15 @ 08:51:53
Postat av: Jessica L

Vilka härliga vår bilder :)hoppas de går bra att jobba.. jobbade du idag? isf kanske jag såg dej.. men är osäker.. (jag gick på promenad)



Kram

2009-04-15 @ 18:21:59
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0