Seg söndag

Hallojsan!

Oj Oj Oj jag mår inge vidare i dag ha ha men det förtjänar jag väl antar jag :) Ita och jag ( mest jag ) gick lös på Tequilan i går och det känns i dag mår ni tro!! men de va det värt, hade trevligt i går

Hjärtton var här och vi grillade lite kött, sen kom Ita, Mia ,Zacke ,Jocke & Millan :)
vi spelade lite Buzz och så!
Äj nu ska jag fortsätta att vila i soffan framför tven en stund :) bilder kommer upp i morgon för nu årkar jag inte!

I morgon blir det jobb kl fyra och innan det en sväng till stan med mia & Zacke



LOVE
Pepps

Top Ten Historical Sites in the World



liksom Taj Mahal i Indien och pyramiderna i Giza så Är staden Petra ett av världens tio undervärk :)
Petra betyder klippa och just staden Petra är byggd helt i sten liksom urkarvat ur en klippa!

Alltså år jag ett av världens tio undervärk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0