Måndag och fortfarande seg

Jaha vaknade nyss och känner att Tequilan fortfarande sätter sina spår! Men jag t¨änker fortfarande ta mig in till stan med mia och zacke mitt på dan :) nån måtta får de va! jag ska jobba sen också, nu jobbar jag måndag- måndag! men d e einga långa pass så det är helt OK

Jag börjar bli lite nåjjig!! Vi har inte fått hyran än och den ska vara betald snart? och hyresvärden sKULLE HA RINGT FÖR NÅGRA DAGAR SEN MEN HAR INTE RINGT ÄN? hoppas att han ringer i dag! annars får jag ringa Uppsalahem och kolla så att allt stämmer med dom!!! de är en massa frågor kvar som jag vill ha svar på!!

Här kommer några av bilderna sen i lördags kväll

 



När barnen sover dansar föräldrarna på bordet :)

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0