Kaffe KAFFE Kaffe KAFFE

Då vare torsdag då :) eller en dag närmare pansionen som  min mormor skulle säga!
Just i denna sekund sitter jag och sörplar kaffe! känner att det behövs för att jag ska vakna i dag!



gårdagens jobb gick som en dans på rosor, får se om det flyter på lika bra i dag också?
innan jag ska till jobbet i dag tänkte jag  ta mig i kragen och åka in till stan , gå till gymmet och säga upp gymkortet! jag har inte varit där nu på typ två veckor och känns surt att se på konto utdragen hur pengarna flödar in till WW konto!!


Jag måste ochså hämta ut ett packet på posten från jotex :) WoooHooo , vi har beställt lite handukar och sånt där ifrån ;)
skit fina, dock lika som Jocke& Camilla har men vad spelar det för roll?det finns ju fler av samma för att alla som vill ska kunna köpa sånna!!!
eller finns det kanske en sånhär osyndlig lag här?  att det är förbjudet att köpa lika saker som sina kompisar?
Vad tycker du? lägg gärna en komentar :)

Have a nice Day
Pepps

Kommentarer
Postat av: Mia

Den lagen finns icke!



& jag viiiiiiillll följa med på pink!! Xo

2009-04-16 @ 13:06:51
URL: http://mariadjurstrom.blogg.se/
Postat av: Ville

Man får köpa precis vad man vill !!!!

2009-04-16 @ 13:30:19
URL: http://www.metrobloggen.se/Ville
Postat av: Harriet

dom är ju fina så varför inte, vi har lika lakan så det är väl samma sak,

2009-04-16 @ 18:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0