God morgon Solstråle :)

I dag är det torsdag :) på schemat i dag är följande


*Ta bussen in till stan med Ita
*köpa nya linser, ett nytt busskort och säga upp gymkortet
*Fikilera med Ita innan vi tar 3 bussen till jobbet och hon hem till K-By
*Försöka få tag på mia :) som inte svarar! Nu missade du och Zacke en sväng på stan :)

tokigt värre , Jag har kämpat för att få den badrumshylla som jag vill ha från Ikea! den har varit slut varje gång jag har varit där och jagat den! men nu äntligen är den min :) mmm
så gick jag in på blocket nyss för att kolla om det hade kommit upp några nya madrasser och då såg jag den!!!
MIN hylla, min min min hylla för mindre en halva priset? JUST MY LUCK eller vad!!!

Låt mig presentera THE NE AND ONLEY Tada MOLGER :)


På åter seende :)
Pepps


Kommentarer
Postat av: Mia

Mäh, jag passar ju Ville. Vi får ta en tur på stan när pengarna rullat in annars är det ändå bara tortyr & gå på stan & icke kunna köpa nåt. Meeeeeeeeen, jag vill träffa dig!!!! Åker till Ahmed senare också.. Men visst var du ledig i helgen? Taaadadadadada puss

2009-04-09 @ 10:50:11
URL: http://mariadjurstrom.blogg.se/
Postat av: Ville

Snygg hylla !!!

2009-04-09 @ 16:15:04
URL: http://www.metrobloggen.se/Ville
Postat av: pepps

ha ha jag vet denär äkta haha fattar du ;)

2009-04-11 @ 10:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0