.

Onsdag i dag :)I dag blire jobb 12-21 inte mycke annat på tablån i dag 
Å Jag blir så trött på mammas katter ! jag och Mike PartyMan är ju katt vakter tills mamma&pappa kommer hem från barcelona , tills på söndag som tur e !
De jobbiga är att om dom inte får gå ut så blir dom galna och  springer runt och jamar som tok dårar!
och om dom får gå ut så vill dom inte komma in sen så man måste vara uppe halva natten tills dom kommer in
( det finns lodjur här så mamma vill att dom ska vara inne på nattten)
Jag älskar mina " mammas" katter speciellt Smulan :) men att vara katt vakt är ett helvetet, jag trivs bra när mamma e hemma och jag kan gosa med dom lite då och då när jag vill :)


Jag vill gå på Pink på Hovet!!!snälla Snälla snälla nån ( kanske micke PartyMan )
MAKE MY DREAM COME TRUE :)

Seeeeeeeeeee Ya
Peppps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0