Det är morgon och Kaffet är i min hand :)


haha jag skrev ett litet inlägg i går men det måste ha blivit fel på nått sett för nu när jag loggade in så såg jag att det låg som utkast :) haha så kan det gå om man har bråttom i bland!
det hände iaf inte så mycket i går! de va en dålig dag, mådde konstigt hela dan och va på dåligt humör!!
I natt drömde jag om flytten :(  det börjar närma sig nu och jag e lite nervös tror jag !!!!
tänk om jag inte kommer att trivas? tänk om det inte kommer att kännas som hemma? mitt hemma är ju här ju!!

Aja vi får väll se !! i DAG SKA JAG BARA JOBBA 12-16 SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT faktiskt att vara ledig i kväll så man kan umgås lite med micke man :)



Seeeeeeeeeeeeee ya
Pepps

Kommentarer
Postat av: Jessica L

Härligt med ett kort pass på jobbet :) de kan vara skönt..



Hoppas du mår bättre nu :) Kram

2009-04-22 @ 13:26:59
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Anonym

:) a skönt med de i bland:)joo haha jag har återhämtat mid nu

2009-04-22 @ 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0